Taška se mi zalíbila hlavně díky své metalické barvě ve zlatém odstínu. Zdobí ji hned několik zipů a uvnitř má praktické kapsičky - jednu na mobil a druhou na zapínání. Upřímně jsem nečekala, že bude tak prostorná, což je ale jedině dobře, pokud hledáte kabelku nejen na mobil, klíče a peněženku, ale potřebujete si uschovat třeba také pár sešitů, psací potřeby a kosmetickou taštičku.
Na kabelce oceňuji také popruh, který sice není nastavitelný, ale přes rameno má kožený pásek, takže nebudete mít odřené rameno ani z celodenního nošení. Pokud se Vám zalíbila natolik, že plánujete její koupi, najdete ji zde. Možná s tím ale počkejte do té doby, než dočtete tento článek.
A teď už k tomu, co jsem nakousla už v úvodu. Dodací lhůta je nedílnou součástí každé internetové objednávky, proto jsem se rozhodla zhodnotit ji stejným dílem jako samotnou kabelku. Pokud si zboží nechávám doručit z České republiky, očekávám, že přijde do 2-4 pracovních dnů (to jen tak na úvod, pokud nemáte ponětí o tom, jak dlouho trvá přepravit balíček).
Tašku jsem si od e-shopu "objednávala" (opět podotýkám, že se jedná o spolupráci) 5. 3., přičemž jsem předpokládala, že do týdne ji budu mít doma a tomu přizpůsobila také svůj publikační plán. Uběhl týden, měsíc, dva měsíce a já pomalu zapomněla, že mám nějakou kabelku očekávat. Na spolupráci jsem si vzpomněla až při třídění e-mailů, kdy jsem znovu navázala kontakt s paní z agentury, která mi spolupráci dohodila.
Další datum, kdy mi měl být balík doručen, byl týden od 9. 5.. Celý týden jsem napjatě očekávala zvonek, zatímco jsem se topila v maturitních otázkách. Jenže když ani v pátek nikdo nezvonil a smíchal se s tím i vztek z toho, že vůbec nic neumím, rozhodla jsem se napsat paní do agentury trošku delší e-mail. Věděla jsem, že za to nemůže, takže je možná dobře, že jsem nekomunikovala přímo se samotným e-shopem, protože to bych byla asi docela zlá. Přece jen, pokud se mi někdo ozve se spoluprací, očekávám seriozní přístup.
A tak mi v e-mailu přistálo další datum, a to konkrétně týden od 22. 5.. Abych byla upřímná, ani jsem nevěřila, že by mi něco přišlo, a byla jsem rozhodnutá spolupráci ukončit (mezitím jsem si totiž pořídila dvě menší kabelky, takže jsem už další ani nepotřebovala). S datem doručení už si ale nejsem úplně jistá, jelikož vím, že jsem nebyla doma a pro balík jsem si šla na poštu s lístečkem, který jsem našla ve schránce. Každopádně e-mail o tom, že mi přišla, byl odeslán 9. 6., takže někdy před tímto datem.
Od pana majitele jsem dostala také přeposlané vyjádření:
A můj názor? Pokud bych spolupracovala s blogerkami, snažila bych se o dodání smluveného předmětu v co možná nejkratší době, při takovémto zpoždění bych připojila třeba vzkaz s omluvou, nebo přidala slevový kód pro čtenáře, abych alespoň trochu vykompenzovala svou chybu. Tak třeba pro příště :).
Co říci na závěr? Kabelku bych Vám určitě doporučila, kromě toho, že moc nedrží tvar (což by se mělo zlepšit, když do ní dáte pár věcí), na ni nevidím jediný rozdíl od popisu a produktových fotografií. Horší už ale byla ta dodací lhůta, takže je na Vás, zda-li byste to riskli. Já ne :).
A jak dlouho jste nejdéle čekali na objednávku Vy?
Kabelka nie je môj štýl, ale to vôbec nevadí, každopádne sa mi recenzia páči a je mi veľmi sympatické, že si ju poňala veľmi fakticky a dala vedieť aj druhú stránku veci, pretože čakať na čokoľvek, čo sa ti nevyrába pracne niekde na mieru viac než týždeň, max 2, lebo predsa stať sa môže kadečo je nemysliteľné a rovnako vyjadrenie priamo z obchodu mi príde absolútne neosobné, neseriózne a prázdne. A presne ako hovoríš, chyby sa dejú, ale s nimi potom prichádza (mala by) aj kompenzácia a niečo viac než prázdne slová.
OdpovědětVymazatBeYOUtiful
Jsem ráda, že oceňuješ upřímnost článku, je to jedna z věcí, na které si zakládám, a to nejen v tomto případě, ale celkově co se týče mých sociálních sítí :).
Vymazat