Už v minulém článku jsem lehce naťukla telenovelu, která se odehrávala během července. Můj vysněný iPhone, na který jsem si šetřila půl roku, totiž nebyl jen o jednom kliknutí a vyzvednutí před domem od chlápka z DPL. Tímto článkem bych vás chtěla pobavit a zároveň poučit, že tisíce kladných hodnocení na akru a heurece neznamenají vždy pohodový obchod.
Začalo to 2. července, den po mých 17 narozeninách, ke kterým jsem si samozřejmě přála další příspěvky na vysněný mobil. Večer jsem přepočítala peníze a upadla do nevědomého nadšení. Posledních pár dnů s mým rozkřápaným Samsungem, který sotva jede. Konečně mobil, který už tak dlouho chcu. Nastal večer a společně s nevlastním taťkou jsem mobil objednala. A první zádrhel byl tu.
Na email došla zpráva, že mobil není na skladě. Tudíž se čekací doba trochu prodlouží. Okamžitě jsem jim psala, kdy tedy asi bude mobil doručen. Odpověď přišla do 2 hodin, že do týdne bude mobil doma. Oddechla jsem si a šla jsem klidně spát. Zatím klidně.
Zhruba po dvou dnech od odeslání peněz (přesně si to nepamatuji) přišel další mail, že mobil je na skladě a dorazí domů za pár dnů. A tak se i stalo. Od týpka v malé dodávce s nápisem DPL jsem převzala balíček a spěchala domů. Vše bylo v pořádku, nezpozorovala jsem na něm jedinou chybu. A opět řeknu to slovíčko, které tomuto článku dodává dramatický nádech :D, zatím..
Do druhého dne jsem si začala všímat podezřele rychle se vybíjející baterie. Nepřišlo mi normální, aby se za půl hodiny ze 100 procent stala nula. Navíc také blblo uzamykací tlačítko, což je u iPhonů častá chyba, jak jsem si stihla nastudovat. Jeden den jsem jela do Ostravy a přežít s tím telefonem bylo "o držku". Jen půlhodinová jízda autem, kdy jsem mobil pouze držela v ruce /bez zapnuté wifi, polohových dat.../, mi vybila 25%. Po dvou hodinách v obchodě jsem šla škemrat do Qstoru, jestli by mi iPhone maličko nenabili. Díkybohu mi řekli, že si tam lidi chodí nabíjet mobily často, a že to není nic neobvyklého. Nebo mě možná chtěli jen utěšit. Z Avionu jsem přejela do Karoliny, kde je /díkybohu/ nahoře v jídelní části zásuvka skoro u každého gaučíku.
Jednoznačně mi došlo, že takhle to dál nejde a mobil byl poslán zpět na reklamaci. Poprvé. Znovu jsem ho viděla asi za dva týdny /ačkoliv měl přijít asi do týdne/, kdy už mí rodiče byli ve Švýcarsku a doma jsem měla na prázdniny přítele. Znovu jsem si přebrala krabici od chlápka s dodávkou a znovu balíček netrpělivě rozdělala. Tak už. Konečně. Všechno by mělo být ok. A víte co? Nebylo.
Telefon jsem zapla, vložila simku, ale dokola mi to opakovalo, že tam žádná sim není a bez ní iPhone nelze spustit. Což je blbost, protože to jde v pohodě i bez simky. Vyzkoušela jsem tunu návodů, nic. Taky jinou sim kartu od kamarádky, která mi přijela popřát k narozeninám. Nic. Simkou to tedy nebylo. Nepoužitelný mobil se tedy vracel zpět. Podruhé a naposled. Měla jsem toho dost a za ty nervy mi to pomalu nestálo. Požádala jsem tedy o vrácení peněz, jelikož tento "příběh" doprovází spousta povídaček, na které naštěstí není místo. Tak třeba to, že mobil nepochází z ČR, ale z USA. Tuto informaci vygooglujete za půl minuty. Ale asi si myslí, že už nich nakupují jen dementi. Ohradili se tím, že 14 dní od zakoupení už uplynulo, takže mám prostě smůlu. Zůstala jsem prostě bez mobilu a bez peněz.
Nedoufala jsem už v jakékoliv naděje, že by mohl přijít fungující iPhone. Pro upřesnění jsem si kupovala bílý iPhone5 s pamětí 32gb. Za týden a něco přijel před bránu u domu dodávkou /že by s nápisem DPL?:D/ týpek a podával mi krabičku. Domů jsem ale nespěchala jako dřív, čekala jsem další chyby a další placení za posílání balíku zpět (cca 150.- za jedno poslání). Vybalila jsem mobil, spustila. Vše ok. Zdál se mi ale jiný. Ten předtím měl více škrábanečků po stranách a neměl škrábnuté jablko. Koukla jsem se na zbylý obsah balíčku a rozložila papír. Předchozí mobil prý přijímal simky normálně - takže další lži? - takže reklamace byla zamítnuta. "V rámci dobrých vztahů" <- přesně tak to bylo napsáno, mi ale vyměnili mobil za jiný. Vrátím se teď trochu zpět. Nevlastní taťka, ačkoliv byl na dovolené ve Švýcarsku, mi s celou věcí hodně pomáhal a Quiksetu poslal všemožné zákony, kvůli kterým by mi měli vrátit peníze. Šlo tam právě o prodloužení této lhůty, když se musí konat reklamace atd atd.. Moc vám to nepopíšu, úplně tomu nerozumím. Nicméně na papíru stálo černým na bílém: iPhone 5, 64gb.
Moc jsem tomu nevěřila, pravděpodobně se jen překlepli, ale poslali mi opět 32gb. Najela jsem ale na nastavení a zkontrolovala pamět. A ona to opravdu byla ona 64gb verze. Následně mi to potvrdil i iTunes. Najednou jsem byla šťastná, že jsem si to vytrpěla, i když zase taková výhra to nebyla, když připočteme všechno to poštovné tam a zpátky.. Nicméně !klepu! už mám konečně po měsíci trápení fungující iPhone. Zda bych vám Quikset doporučila? I přesto, že mají tolik kladných hodnocení, já bych obchod s nimi znovu zažít nechtěla. Takže ne. Jednalo se spíš o štěstí /nebo karmu?/, že mi omylem poslali mobil s 2x větší pamětí. Samozřejmě jsem ale ráda, že ho konečně mám :).
Stalo se vám někdy s nějakou věcí něco podobného?:)
Ještěže já prostě dostala starší iPhone od brášky a nemusela jsem nic řešit ani platit. :D
OdpovědětVymazatTak to buď ráda, protože to byl celkem hnus :D. Ta nejistota, jestli z nich dostaneš aspoň jednno.. No děs.
VymazatDěkuji za komentář :)
Jako co na to říct ... vše kupuji na Alze či CZC a pokud je něco špatně, dojedu na pobočku a vše řeším tam ... z Aukra atd. nenakupuju, protože za pár ušetřených korun na mobilu atd. mi to nestojí ;)
OdpovědětVymazatHlavně že už máš mobil co funguje ... :)
Oni prodávají i na Alze, takže jsem strach neměla. Recenzí měli opravdu spoustu, vše podle zákonů - ověřovali jsme to :). Ale stalo se, bohužel :). Co se týče CZC, měli zrovna repasované iPhony vyprodané, doba naskladnění v nedohlednu.
VymazatDíky za komentář.
jejda, chudino, to já bych ty lidi asi zabila.:D tak aspoň že to dobře dopadlo.:)
OdpovědětVymazatTo je hlavní, už jsem spokojená! :D
VymazatDěkuji za komentář :).
Já jsem si teda mobil koupila v Avioně v Ostravě a nemůžu si stěžovat, myslím, že kdyby se mi stalo to co tobě byla bych teda asi pěkně pořádně nas**** :D Díky bohu, že já s ním nic nemám. Mamka ho má z Karolíny a taky naštěstí žádný problém.
OdpovědětVymazatJá jsem chtěla ušetřit a trochu se mi to vymstilo no :D. Ale tak špatná zkušenost - taky zkušenost :).
VymazatDíky za komentář :)
Tak to by som asi nestrpela :D už dlho chcem iphone a snažím sa šetriť ale po tomto článku neviem neviem no :D ak by som si ho niekedy objednala tak asi budem v obavách :D ale aspoň že ho konečne máš.
OdpovědětVymazatlifestylebyLenka
Je možné, že jsem měla takové "štěstí" jenom já, ale nakoupila bych spíš u jiné firmy. Příkladem dávám třeba repasované iPhony z CZC, momentálně jsou ale myslím vyprodané :).
VymazatDěkuju za komentář :).
Preto sa podľa mňa oplatí viac kupovať priamo z Apple obchodu :)
OdpovědětVymazatTo si zase nemyslím :). Jednak iPhone 5ku už v oficiálním obchodu Applu neseženeš, jelikož se už nevyrábí. A jednak by mě to stálo minimálně 2x tolik.
VymazatDík za komentář.
Tak ještě že to dobře dopadlo :-) Já zatím nakupovala elektroniku jen v kamenných prodejnách a notebook na Alze a všechno naštěstí ok :-)
OdpovědětVymazatTaky jsem ráda, klepu a doufám, že že už bude vše ok :).
VymazatDíky za komentář :)
A já si chci kupovat iphone, sakra :D
OdpovědětVymazatVidím, že jsem dost lidí svým článkem znejistila :D. Vůbec to ale nebyl můj úmysl!
VymazatDěkuju za komentář :).
To máš tedy pevné nervy :D já reklamovala tablet jednou, kvuli nafoukle baterii.. Trvalo jim to asi měsíc, ale poslali mi jiný, lepší s tím, že tamten nelze opravit :D
OdpovědětVymazatTak to se na tebe asi taky usmálo "štěstí". Ale všechno zlé je k něčemu dobré, obě máme kousky lepší, než jaké jsme si pořizovaly :D.
VymazatDíky za komentář :)
Já bych si nikdy nekoupila IPhone z nikama jinama než z istoru. 😂
OdpovědětVymazathttp://nikolavanharova.blog.cz
To je mi jasné, já chtěla pár tisíc ušetřit no :). Nakonec se to vyplatilo (a to dost výrazně).
Vymazat